lørdag 28. september 2013

                     Da ene tante jenta mi skulle gifte seg i august så prøvde jeg meg på en eksplosjons boks
                    Tutorialen  til denne boksen fikk jeg inne hos http://susannehalseth.blogspot.no/


                              De hadde laget seg et eget monogram som jeg måtte få med på lokket .
                              Spellbinders embossing folderen  som er brukt på det hvite arket heter
                              Heart .


                                                 Til Brudeparet ble laget som en pengelomme .


                                    Stanset ut ringer fra Marianne Design som ble pyntet med halvperler og glitter .


                                                    Brudeparet falt jeg for, så de ble kjøpt inn fra Panduro .
                                                   Akkurat passe store til en eksplosjonsboks .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar